علی قاسمپور علی قاسمپور

 
علی قاسمپور
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

وصیت شهدا
موضاعات
پیوند وبلاگ
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان SHAHID6 و آدرس rahbar6.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
مرداد 1393
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
پخش زنده
مشهد سر
مردان خدایی
ذوالفقار
شجاع دلان
واقعه
پایگاه
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 11785
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

>

http://s4.picofile.com/file/7851146234/logo1.jpg

پخش زنده حرمپخش زنده حرم

وصیت نامه شهید محمد علی قاسمپور
بسم الله الرحمن الرحيم و به نستعين و هو خير ناصر و معين
«احسب الناس ان يتركوا ان يقولوا آمنا و هم لا يفتنون»
با سلام و صلوات بر خاتم الانبيا محمد رسول اله(ص) و تمامي انبياي الهي و ائمّه اطهار(ع) و مردان وبزرگان دين و رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران و شهداي اسلام مخصوصاً شهداي كربلاي حسين(ع) و شهداي انقلاب اسلامي و 72 شهيد به خون غلتيده در دفتر مركزي حزب جمهوري اسلامي و سيد و سالارشان آيت‌اله بهشتي و شهداي محراب سخنم را آغاز مي‌كنم.
پدر و مادر بزرگوارم! «سلام عليكم بما صبرتم»
اين قرآن است كه مي‌فرمايد: آيا مردم گمان برده‌اند كه به محض اينكه بگويند ايمان آورديم پذيرفته شود و ما آنها را امتحان نمي‌كنيم. براستي در لحظه لحظه عمر انسانها و جوامع بشري امتحان است. كه از جمله آن همين جنگ تحميلي مي‌باشد. امتحان براي جوانان با آن مسئوليت خطيرشان و براي پدران و مادران با صبر و طرز برخورد و گذشتشان و خلاصه براي همه و همه كه چه كنيم تا ايمان خود را بسنجيم و منافقين و خائنين رسوا و زبون گردند و مردان بزرگ تميز داده شوند. باري روي سخنم با توست مادرم. تو اكنون در رديف زهراي مرضيه و زينب كبري(س) و ام البنين و ديگر مادران شهدا قرار گرفته‌اي. پس صبر كن و افتخار نما و سعي كن طرز برخوردت با اين مسئله آنچنان باشد كه آنها مي‌خواهند. مادرم حال كه بناست همه استرجاع كنيم و به سوي خالقمان باز گرديم چه نيكوتر به گونه‌اي باز گرديم كه معصومين و بزرگان ما باز مي‌گردند و بازگشته‌اند.
مادرم! در عين حال كه در برابر آن همه عظمت و آن همه رنجها و مصائب كه در راه خدا و براي خدا در رابطه با من متحمل شده‌اي چيزي ندارم كه اهداء كنم. هنوز به تو محتاجم. محتاج رضاي تو كه موجب رضاي خداست. و محتاج دعاي تو كه باعث آمرزش گناهان اين بنده حقير مي‌باشد. و محتاج صبر و استقامت كه آرامش دهنده روح من و ادامه‌ راه شهداست. خداي بزرگ بر توفيقاتت بيفزايد و تو را صبورتر فرمايد. باز هم التماس دعا دارم و از ديگران براي من طلب بخشش نما و من نيز اگر بر كسي حقّي دارم به خاطر خدا مي‌بخشم و از خداوند آمرزش گناهان خود و همگان را خواستارم.
و اكنون اي پدر، خواهران و برادرانم! آنچه را خدمت مادرم عرض كردم براي شما نيز صدق مي‌كند كه خود بهتر مي‌دانيد. از خدا سلامت جسمي وروحي و ديني شما را خواهانم. خداوند شما را در راه خودش استوارتر و موفق بدارد و به شما طول عمر و اجر جزيل و جميل عنايت كند و عاقبت شما را ختم به خير كند. از همه شما طلب عفو دارم.
حال با قشري از اقشار سخن دارم كه استقلال، آزادي، آگاهي، رستگاري، پيروزي و انسانيت ثمره‌ي خونها، شكنجه‌ها، زحمات، رنجهاي طاقت‌فرسا و مظلوميت‌هاي ايشان مي‌باشد كه جانشين و خليفه خدا و انبياء و ائمّه اطهار مي‌باشند و پشتوانه‌ي محكمي براي مستضعفان جهان و سدّي عظيم و استوار بر سر راه طاغوتيان و ايشان روحانيتند. مي‌خواهم به ايشان عرض كنم اي عزيزان خدا و خلق خدا! اگر در طول تاريخ نظري داشته باشيم به اين نتيجه مي‌رسيم كه بزرگترين و بهترين مشخصه تمامي انبيا و اولياي خدا بالاخص رسول گرامي اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) رجال الهي و عالمان بزرگ دين كلمه مظلوميت است و اگر به زندگي آنها فكر كنيم مي‌بينيم كه به اين سخن حسين(ع) عينيت مي‌بخشند كه: «ان الحيات عقيده و جهاد» زندگي متشكل از عقيده است و جهاد و مبارزه در راه آن عقيده. وه كه چه نيكو شباهتي است بين شما و آنان و اين حديث همراه با كلمه‌ي مظلوميت. و اينچنين شما تميز داده مي‌شويد كه ادامه دهنده راه ايشان و هدفشان مي‌باشيد و چونانيد كه آنها بودند و چقدر كر و كور و لالند آنها كه اين مهم را درك نمي‌كنند و نمي‌بينند و صداي مظلوميت شما را نمي‌شنوند و به دفاع بر نمي‌خيزند. اي عزيزان! بزرگان شما از ملائكه و حتي بعضي از انبياء بالاترند و مركب قلمشان از خون شهيدان افضل. چرا كه نباشد با آن همه صداقت و رنجها و مصيبتها كه درراه خدا و خلق خدا متحمل مي‌شد و مي‌شويد. و اين شماييد كه اهداف پيامبران و رهبران بزرگ الهي را دنبال مي‌كنيد و در جامعه پياده مي‌كنيد و اين قلم شماست كه به امت اسلام اينچنين آگاهي مي‌بخشد و اين رفتارها و برخوردهاي شماست كه چونان جوانان در بين اين ملت مي‌پروراند كه تا دم مرگ آنچنان مسئوليت مي‌پذيرند و مشكلات را به جان مي‌خرند و اين شمائيد كه شرق و غرب را به خاك ذلت نشانده‌ايد، چون پيرو احكام اسلام هستيد.
اي عزيزان بدانيد كه خود نيك مي‌دانيد آن كور دلهاي بيچاره و زبون دنيا و آخرت و تاريخ كه آگاهانه و يا ناآگانه قصد آن دارند كه در برابر اين جريان مقدس و اهداف و خواسته‌هاي بر حق شما بايستند و بناي مخالفت بردارند نابود و ذليل‌اند. چرا كه اين وعده خداست كه بالاخره حق پيروز و آشكار و باطل نابود مي‌گردد. و موفقيت شما بسته به اين شرط مي‌باشد كه در خط امام عزيز باشيد و از برخوردها و زندگي و نصايح ايشان الهام بگيريد. و بر تمامي مردم از مرد و زن مخصوصاً قشر جوان مي‌باشد كه به حمايت از اين بزرگواران بپردازند. و رهرو راه ايشان باشند كه ادامه حركت انبياء به سوي الله است.
برادران و خواهران! امام چشم اميدش به شماست. آنچنانكه خودشان فرموده‌اند و شما نيز مي‌دانيد و اينچنين است كه دشمن قصد شما كرده تا چشم اميد امام را بگيرد و دامها و جاده‌هاي انحرافي و زمينه‌هاي فساد و تباهي بر سر راه شما نهاده است. هوشيارانه و استوار بر راه اين امام قدم نهيد تا به رستگاري و فلاحت نائل گرديد. با يك دست سلاح را و با دست ديگر قرآن برگيريد تا هم از نظر نظامي و هم از نظر مطالعاتي قوي باشيد. مگر نه اين است كه همگان معتقدند و دانشمندان بر اين متكي كه قسمت اعظم راه و رسم زندگي را از مطالعه درباره قدما و تاريخشان فرا مي‌گيريم كه قرآن نيز به ما امر مي‌كند كه از تاريخ گذشتگان درس بگيريم. آيا ما هنوز درباره تاريخ براي حماسه و درس تسليم انبياء و پيامبر و ائمه و اسلام و بزرگان اسلام مطالعه‌اي و تفكري و نظري داشته‌ايم. آيا هنوز سبب چند دسته‌گي‌ها را پس از رحلت رسول اكرم(ص) يافته‌ايم؟ آيا هنوز درباره زندگاني و جنگ‌هاي علي(ع) و بيست و پنج سال خانه‌نشيني و عدم فراگير شدن اسلام در سطح جهان و خوارج و منافقاني چون طلحه و زبير و زاهدان احمق و تمامي آنها كه با علي(ع) به مقابله برخاستند و درباره سبب شهادت علي(ع) و شهادت و شكنجه‌هاي فاطمه چيزي مي‌دانيم؟ آيا از جريان معاويه و قرآن بر سر نيزه كردن و مظلوميت علي(ع) و شهادت ياران و شيعيان علي(ع) خبري داريم؟ آيا درباره شهادت و صلح امام حسن(ع) و شهادت و جنگ امام حسين(ع) و اسارت زينب(س) و زين‌العابدين (ع) و جريان كربلا چيزي فراگرفته‌ايم؟ آيا از بر سر كار آمدن بني‌اميه و بني‌عباس و شهادت تمامي امامان و غيبت امام زمان چيزي مي‌دانيم؟ سبب آن همه شهادتهاي مكرر و رنجها و مصيبتهاي علماي بزرگ اسلام پس از غيبت كبري تاكنون چيست؟ و مگر نه اينكه ما در شعارهايمان بنا گذاشته بوديم كه پس از مظلوميت حسين(ع) و معصومين نگذاريم كسي از مردان الهي مظلوم بماند. آيا جواب اين همه را يافته‌ايم؟ اگر نه چرا كه نه؟ و اگر جواب مثبت است نبايد براي ما تجربه شده باشد؟
لذا جاي بسيار تأسف و درد و رنج است كه هنوز علماي زمان ما مظلومانه بر خون خود بغلتند و تنها بمانند و ما آنها را نشناخته و قدرشان را ندانيم. بايد از همه اين جريانات درس بگيريم و خود را غني و قوي كنيم. و فكر خود را به علم و تخصصها و قلب خود را به ايمان و اعتقاد و روح خود را به عبادتها و انابه‌هاي بسيار و دست خود را به سلاح و سرمايه به نفع اسلام و مسلمين مجهز كنيد تا ديگران قدرت نفوذ در ما را پيدا نكنند و بر همه است كه مساجد، ميعادگاه نماز جمعه و جبهه‌ها را پر كنند و به اطاعت از امام در صحنه حضور داشته باشند.
خواهران مكرمه علاوه بر تمام اينها مسئوليت دارند كه در سنگر حجاب نيز به مبارزه برخيزند و اين سنگر عظيم را حفظ كنند كه قسمت اعظم اين انقلاب را ايشان به دوش دارند.
از خداوند قادر متعال پيروزي اسلام و مسلمين و ظهور هر چه سريعتر حضرت بقيه‌اله (عج) و سربلندي و طول عمر امام و مسئولين و امام جمعه‌هاي عزيز و روحانيت در خط امام و امت بزرگ اسلام را خواهانم. درود فراوان به روان پاك شهداي انقلاب اسلامي، مخصوصا شهداي مظلوم روحانيت از كشتار فيضيه قم تا حاج‌آقا مصطفي و مطهري و از ايشان تا شهداي دفتر مركزي حزب‌ جمهوري اسلامي، بالاخص آيت‌اله شهيد دكتر بهشتي و شهيدان محراب: شهيد دستغيب، شهيد مدني، شهيد صدوقي، شهيد اشرفي.
از خداوند متعال خواستار رستگاري و به فلاحت رسيدن همگان مي‌باشم.
خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار
والسلام عليكم و رحمه اله و بركاته
محمد علي قاسمپور






عکس شهید بعد از شهادت ایشان

نظرات شما عزیزان:

سعید بچه حزب اللهی
ساعت18:43---9 تير 1392
سلام
طلبه ای هستم همینطور به وبلاگتون سر زدم بد نبود از سن کمت تعجب کردم این وصیت نامه شهید که هم اسمتونه و فکر کنم عموت باشه رو خوندم قسمتیش که مربوط به روحانیت بود برام جالب بود
در کل کارت رو ادامه بده از گشتن تو نت بهتره
فقط یه پیشنهاد اینکه موضوعی برو جلو یعنی هر موضوعی که شده یه موضوع رو انتخاب کن فقط در مورد اون موضوع مطلب بزن یا چند تا موضوع رو مشخص کن بالاخره مشخص باشه وبلاگت در مورد چه موضوعیه
به منم سر بزن شاید دیدن وبلاگم بهت کمک کنه


asra
ساعت20:35---8 تير 1392
لبیک یا خامنه ای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب ...
» حجاب
» شهدای روستای درزی نقیب
» نظر سنجی
» وصیت نامه شهید محمد علی قاسمپور
» داستان
» کمک
» آرزوی بزرگ
» ویژگی یاران حضرت مهدی (عج
» قرآن علیه قرآن
» مدعیان دروغین
» شهدا شرمنده ایم
» شناخت کوتاه حضرت مهدی(عح
» گمشده
» وای
» مسوول
» بیانات
» ایمیل
» شعر اهانت و نبش قبر حضرت حجر بن عدی
» مرگ بر وهابی
» سخن

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com